قرآن، كتاب معالجه بيماري­هاي روحي فكري و دروني است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حجت الاسلام والمسلمين انصاري:

قرآن، كتاب معالجه بيماري­هاي روحي فكري و دروني است

به مناسبت فرا رسيدن ايام پر فضيلت ماه مبارك رمضان، اولين محفل انس با قرآن با حضور حجت الاسلام والمسلمين انصاري رئيس اداره عقيدتي سياسي قرارگاه پدافند هوايي خاتم­الانبيا(ص)، امير سرتيپ دوم شاهرخ شهرام، معاون اجرايي و جمعي از كاركنان اين قرارگاه در در يكي از يكان­هاي منطقه پدافند هوايي تهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمين انصاري در اين مراسيم ضمن تبريك فرا رسيدن ماه ميهماني خدا گفت: ماه رمضان تنها ماهي است كه نام آن در قرآن آمده است و اين عظمت ماه رمضان را نشان مي­دهد و خداوند متعال فخر و عظمت ماه رمضان را به واسطه نزول قرآن بيان كرده است.

وي در ادامه به بيان ويژگي هاي قرآن كريم پرداخت و اظهار داشت: قرآن كتابي است كه در آن نشانه هاي هدايت انسان نهفته است و حضرت امير مومنين (ع) از قول رسول مكرم اسلام نقل مي كنند در برابر فتنه هاي بزرگ به قرآن پناه ببريد.

رئيس اداره عقيدتي سياسي قرارگاه در ادامه افزود: يكي از ويژگي هاي قرآن، شفا است و اين كتاب الهي كتاب معالجه بيماري هاي روحي، فكري و دروني است و اگر كسي با قرآن باشد و قرآن را بفهمد ديگر در صف آنهايي كه حقيقت را كتمان مي كنند نيست و كافر نمي شود.

حجت الاسلام والمسلمين انصاري در ادامه گفت: قرآن كريم مي فرمايد: آگاه باشيد در اين قرآن علم آن چيزي كه در آينده مي آيد وجود دارد و آنچه كه در گذشته ها بوده در قرآن هست و اين كتاب دواي دردهاي روحي، درمان گمراهي ها و پيداكردن مسير در قرآن است.

وي در پايان با مقايسه داروخانه معنوي قرآن با داروخانه هاي دنيوي تصريح كرد: قرآن هم آينده نگر است و هم از گذشته مي گويد و داروخانه معنوي قرآن با داروخانه هاي دنيايي بسيار متفاوت است چنانكه داروهاي دنيوي بعضي مضر هستند اما داروخانه الهي ضرر ندارد و سراسر منفعت است، همچنانكه دارو هاي دنيوي اختصاص به فرد دارد و به كار فرد ديگري نمي آيد ولي داروخانه الهي براي همه افراد مفيد است و نتيجه نسخه الهي ابدي است و در آن اشتباه و خطا راه ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا